zondag 22 juli 2012

Test, test, test knipzakjes...

De knipsluitingen liggen hier al even en dit weekend had ik eindelijk tijd om ze eens uit te proberen. Omdat ik zelf al een tijdje een brillenzakje en een visitekaartenzakje wilde, heb ik dit uiteraard als eerste gemaakt. Hier de foto's.



Het stofje had ik een tijdje geleden met mijn schoonzus Brit gewisseld. Het was een stukje stof van +/- 30 x 30 cm dus helaas zal deze niet op de webwinkel te verkrijgen zijn. Maar ik heb toch een aantal zeer goede vervangers hoor. 


Nu ga ik alvast nog wat meer voor mezelf maken. Dat mag ook eens af en toe hé. Hier zal ik zeker ook foto's van posten. En daarna uiteraard de knipzakjes voor de website.

1 opmerking:

  1. Die knipsluitingen zou ik ook wel eens willen proberen, wat mooi dat uilenstofje en natuurlijk al die andere, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen